نتایج مسابقه "بالاترین فرکانس تراشه های AMD" گیگابایت اعلام شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 680
نویسنده : MRK
 




امروزه اورکلاکینگ به یکی از بحث های داغ در صنعت IT تبدیل شده است و بسیاری از شرکت های سازنده مادربرد بخش اعظمی از تحقیقات و پروژه های بازاریابی خود را به اورکلاکینگ اخصاص می دهند.


شرکت گیگابایت همواره تاکید خاصی بر روی اورکلاکینگ داشته است و فن آوری های انحصاری زیادی نظیر Cloud OC و Hotkey OC را برای مادربردهای خود طراحی کرده است.
ماه گذشته شرکت گیگابایت با مشارکت مرجع جهانی HWBOT.org یک مسابقه اورکلاکینگ جدید با نام "بالاترین فرکانس تراشه های AMD" را آغاز کرد. این مسابقه از اول تا 31ام ژانویه و در دو بخش Max Validation و SuperPI 1M برگزار شد و Mad222 از هنگ کنگ، MILANS از لهستان و chew* از آمریکا به ترتیب جایگاه اول تا سوم این رقابت را کسب کردند. نکته جالب در این مسابقه استفاده هر سه برنده رقابت از مادربرد قدرتمند GA-890FXA-UD7 گیگابایت است. برندگان این مسابقه هر کدام یک مادربرد GA-E450N-USB3 گیگابایت را دریافت کردند. این مادربرد با اندازه ساخت Mini-ITX از ویژگی هایی مثل AMD Fusion و همچنین Ultra Durable Classic، 3x USB Power و On/Off Charge گیگابایت بهره می برد. علاوه بر سه برنده اصلی، شرکت گیگابایت با هدف تقدیر از تمام شرکت کنندگان دو نفر را به قید قرعه انتخاب کرد (LopezDaVinci و Rsannino) و آن ها نیز مادربرد GA-E450N-USB3 را دریافت کردند.







مطالب مرتبط با این پست
.